Pedagogische Studiën prijs voor beste bijdrage in jaargang 2024
Op 4 juni 2025 is tijdens de Onderwijs Research Dagen de prijs voor het beste artikel in Pedagogische Studiën uit jaargang 101 (2024) uitgereikt.
Voor de winnaar werd door de VOR een geldbedrag beschikbaar gesteld. Alle genomineerden ontvingen een certificaat.
Drie artikelen waren genomineerd voor de Pedagogische Studiën prijs 2024 (deze bijdragen zijn via de links te raadplegen). Elk van deze bijdragen is het lezen meer dan waard!
Winnende artikel:
Barbier, K., Struyf, E., & Donche, V. (2024). Examining the impact of Research Lesson Study on teachers’ beliefs and educational practices regarding high-ability students. Pedagogische Studiën, 101(3), 240-265.
https://doi.org/10.59302/d8wnk877
Overige genomineerden
Adams, T., Koster, B., & den Brok, P. (2024). The Effects Of An Intervention In Student Teachers’ Classroom Management Learning Processes. Pedagogische Studiën, 101(1), 60-84. https://doi.org/10.59302/ps.v101i1.18784
Dekker, I., Chong, C., Schippers, M., van Schooten, E., & Delnoij, L. (2024). The right job pays: Effects of different types of work on study progress of pre-service teachers. Pedagogische Studiën, 101(1), 4-29.
https://doi.org/10.59302/ps.v101i1.18782
De redactie van Pedagogische Studiën feliciteert de auteurs van de genomineerde bijdragen.
Uitgegeven door de Vereniging voor Onderwijs Research (VOR) en het Vlaams Forum voor Onderwijsonderonderzoek (VFO) | Ondersteund door Openjournals
Privacybeleid| Beleid Responsible Disclosure
Dit werk valt onder een Creative Commons Naamsvermelding 4.0 Internationale Licentie.
ISSN: 0165-0645 | E-ISSN: 2666-3996