Oproep bijdragen themanummer Lesson Study
Nominaties PS prijs 2023 (uitreiking 12 juli 2024 tijdens de Onderwijs Research Dagen)
Uit Jaargang 100 van Pedagogische Studiën (2023) zijn drie bijdragen genomineerd voor de PS-prijs (hieronder weergegeven in alfabetische volgorde; de bijdragen zijn in te zien via de links):
Tonen de Vlaamse peilingsonderzoeken en internationale studies dezelfde trends in leerlingprestaties? J. Dockx, L. Pelgrims, K. Aesaert, R. Janssen
Cultural Sensitivity: Guidelines for Qualitative Research H.J.M. Lie-A-Ling, P.H. Zuurbier, J.L. Roopnarine, L.R. Lindauer
Vocational knowledge development during teacher-student interactions: exploring vocational conversations H. Schaap, A. Khaled, M. Faber, N. Bijlsma, E. de Bruijn
P-ISSN 0165-0645; E-ISSN 2666-3996 | Privacy Policy | Responsible Disclosure Policy | Ondersteuning door Openjournals