Conferentieverslag Onderwijs Research Dagen 2018

Auteurs

  • M.J.H. Wellner
  • M.M.E. Meegen van
  • D.M.E Griffioen
  • S.R. Daas
  • M. Kok
  • J. Nak
  • C.P. Kesselaar
  • L.C.J. Berlo van
  • A. Groen

Trefwoorden:

Onderwijs Research Dagen, Conferentie, Vereniging voor Onderwijs Research

Samenvatting

De 48e editie van de Onderwijs Research Dagen (ORD) werd onder toezicht van de Vereniging voor Onderwijs Research (VOR) afgelopen jaar op 13, 14 en 15 juni in Nijmegen georganiseerd door de Radboud Universiteit, het Radboud UMC en de Hogeschool van Arnhem en Nijmegen. Gedurende drie dagen kwamen onderzoekers, onderwijskundigen en beleidsmakers bijeen om kennis uit te wisselen met als centraal thema Ondersteboven van onderwijs. Er waren ruim 240 bijdragen, variërend van paperpresentaties en symposia tot rondetafelgesprekken en posterpresentaties. Nieuw dit jaar was een veertiental presentaties in alternatieve vorm waarin vooral een (inter-) actieve inbreng van bezoekers werd gevraagd. De congresbijdragen waren ingedeeld in 10 thema’s, parallel aan de VOR-divisies, zoals Beleid en Organisatie, Hoger Onderwijs en Leren en Instructie. Op de website van de VOR (https://www.vorsite.nl/nl/content/divisies) staat een overzicht van alle divisies.

Downloads

Download data is not yet available.

Downloads

Gepubliceerd

2023-04-19

Nummer

Sectie

Artikel

Citeerhulp

Wellner, M., Meegen van , M., Griffioen, D., Daas, S., Kok, M., Nak, J., Kesselaar, C., Berlo van , L., & Groen, A. (2023). Conferentieverslag Onderwijs Research Dagen 2018. Pedagogische Studiën, 95(4). https://pedagogischestudien.nl/article/view/14061