Boekbespreking: Teachers’ sense of their professional identity
Trefwoorden:
Samenvatting
Schrijfdagen VPO en Pedagogische Studiën!
Schrijven, schrijven, schrijven: drie dagen (31 maart-2 april) focus op schrijven! Klinkt jou dat als muziek in de oren? Lees dan snel verder...
Tijdens deze schrijfdagen van VPO en Pedagogische Studiën focussen we op schrijven en publiceren. Met een interessante workshop, coaching- en feedbacksessies, hebben we een mooi programma samengesteld.
Ben je promovendus en wil je meedoen? Gezellig! Meld je dan hier aan, want vol = vol!
Uitgegeven door de Vereniging voor Onderwijs Research (VOR) en het Vlaams Forum voor Onderwijsonderonderzoek (VFO) | Ondersteund door Openjournals
Privacybeleid| Beleid Responsible Disclosure
Dit werk valt onder een Creative Commons Naamsvermelding 4.0 Internationale Licentie.
ISSN: 0165-0645 | E-ISSN: 2666-3996