Boekbespreking ‘Peer assessment in universitair onderwijs'

Auteurs

  • D. Sluijsmans
  • F. Prins

Trefwoorden:

Samenvatting

Wat zo bijzonder is aan deze boekbespreking is dat wij als peers van Ineke van den Berg het onderwerp van haar proefschrift in de praktijk brengen, namelijk ‘peer assessment’. Bij peer assessment gaat het om het beoordelen van een prestatie van een ‘peer’ met de bedoeling dat zowel de beoordeelde als de beoordelaar daarvan leren. Wij hebben in ieder geval bij het schrijven van deze boekbespreking gemerkt hoe leuk en leerzaam het is om kritisch te kijken naar een product waarmee we in ons werk regelmatig te maken hebben, en daarover te rapporteren.

Downloads

Download data is not yet available.

Downloads

Gepubliceerd

2004-01-01

Nummer

Sectie

Artikel

Citeerhulp

Sluijsmans, D., & Prins, F. (2004). Boekbespreking ‘Peer assessment in universitair onderwijs’. Pedagogische Studiën, 81(3). https://pedagogischestudien.nl/article/view/14631