Een bijdrage tot de validatie van het (meta)cognitieve deelvan de Inventaris Leerstijlen

Auteurs

  • F. Prins
  • V. Busato
  • C. Hamaker
  • K. Visser

Samenvatting

Met de Inventaris Leerstijlen (ILS) van Vermunt(1992), een zelfrapportage vragenlijst, is hetmogelijk van studenten een leerstijlprofiel samen te stellen. Men kan zich echter afvragen ofstudenten studeren zoals ze hebben aangegeven met de ILS. Het doel van dit onderzoek is eenbijdrage te leveren tot de validatie van een deelvan de ILS.

Downloads

Download data is not yet available.

Downloads

Gepubliceerd

1996-01-01

Nummer

Sectie

Artikel

Citeerhulp

Prins , F., Busato , V., Hamaker, C., & Visser , K. (1996). Een bijdrage tot de validatie van het (meta)cognitieve deelvan de Inventaris Leerstijlen. Pedagogische Studiën, 73(2). https://pedagogischestudien.nl/article/view/15027