Een onderzoek naar het publikatiegedrag van Nederlandse pedagogen en onderwijskundigen

Auteurs

  • P. Kroonenberg
  • R. Veer der van

Samenvatting

In dit artikel wordt betoogd dat het aantal internationale tijdschriftpubiikaties geproduceerdbinnen een project een goede aanduiding vormtvoor de kwaliteit ervan. Op basis van door deuniversiteiten aangeleverde gegevens wordtoverzicht gepresenteerd van de (in^er)nationale publikaties van Nederlandse pedagogen en onderwijskundigen. Aan de handvan dit overzicht wordt een aantal bevindingenVan de 'VSNUvIsitatiecommissieKnoers' vankritische kanttekeningen voorzien.

Downloads

Download data is not yet available.

Downloads

Gepubliceerd

1996-01-01

Nummer

Sectie

Artikel

Citeerhulp

Kroonenberg , P., & Veer der van , R. (1996). Een onderzoek naar het publikatiegedrag van Nederlandse pedagogen en onderwijskundigen. Pedagogische Studiën, 73(3). https://pedagogischestudien.nl/article/view/15038