Zorgbreedte en instructieklïmaat: aanknopingspunten voorde preventie van functioneel analfabetisme in het LBO en MAVO

Auteurs

  • P.P.M. Leseman
  • F.F. Sijsling
  • E.M. Vries de

Samenvatting

Voor de verwerving van geletterdheid zijn inde levensloop van een individu ruwweg tweekritische perioden aan te wijzen. In de eersteplaats is dat de voorschoolse periode. Al vroegbestaan er tussen kinderen verschillen op eenbreed spectrum van denk en taalvaardighedendie van grote invloed zijn op het leren lezen en

Downloads

Download data is not yet available.

Downloads

Gepubliceerd

1992-01-01

Nummer

Sectie

Artikel

Citeerhulp

Leseman, P., Sijsling, F., & Vries de , E. (1992). Zorgbreedte en instructieklïmaat: aanknopingspunten voorde preventie van functioneel analfabetisme in het LBO en MAVO. Pedagogische Studiën, 69(5). https://pedagogischestudien.nl/article/view/15249