Sociaal-emotionele ontwikkeling van leerlingen van een M.L.K.-school en een L.O.M.-school beoordeeld door medeleerlingen en leerkrachten

Auteurs

  • C.M.A.G. GEURTS
  • C.M.H.H. LINSEN
  • P.W.M. BRINK
  • C.F.M. LIESHOUT

Samenvatting

Op grond van de dimensies sociale voorkeur ensociale invloed, afgeleid uit een sociometrischinterview, werden de leerlingen van tweeV.S.O.scholen (één M.L.K. en één L.O.M.school) ingedeeld in 5 sociometrische statusgroepen, nl. populaire, verworpen, genegeerde,controversiële en gemiddelde sociometrischestatus.

Downloads

Download data is not yet available.

Downloads

Gepubliceerd

1987-01-01

Nummer

Sectie

Artikel

Citeerhulp

GEURTS, C., LINSEN, C., BRINK , P., & LIESHOUT , C. (1987). Sociaal-emotionele ontwikkeling van leerlingen van een M.L.K.-school en een L.O.M.-school beoordeeld door medeleerlingen en leerkrachten. Pedagogische Studiën, 64(2). https://pedagogischestudien.nl/article/view/15562