Plannen van onderwijsleersituaties als leeractiviteit, een curriculumtheoretische verkenning

Auteurs

  • F.K. Kieviet

Samenvatting

De studie heeft betrekking op ontwikkelingsprocessen in groepsverband, gericht op het maken vanProdukten die door de leerkracht rechtstreeks tegebruiken zijn bij het realiseren van onderwijsleerprocessen. Dit gebied wordt in het boek aangeduidmet 'pedagogischdidaktische teamplanning'. Deeerste doelstelling van de studie was naar hoofdzaken beschrijven van genoemde ontwikkelingsprocessen en Produkten, de tweede doelstelling betrofhet kwalitatief beoordelen daarvan op grond vangeëxpliciteerde normen.

Downloads

Download data is not yet available.

Downloads

Gepubliceerd

1987-01-01

Nummer

Sectie

Artikel

Citeerhulp

Kieviet, F. (1987). Plannen van onderwijsleersituaties als leeractiviteit, een curriculumtheoretische verkenning . Pedagogische Studiën, 64(2). https://pedagogischestudien.nl/article/view/15570