Meningsverschillen en misverstanden

Auteurs

  • H. DODDEMA-WINSEMIUS
  • W.K.B. HOFSTEE

Samenvatting

Dat sommige bij het onderwijs betrokkenenhet niet eens zouden zijn met alle in ons artikelbeleden opvattingen hebben we, zoals blijktuit het woord controversieel in de titel, verwacht. Het vraagteken in de titel van de reactievan Labordus en Van Bruggen (1987) verbaast ons dan ook: blijkbaar betwijfelen deauteurs dat de door ons besproken onderwijsdoelstellingen controversieel zijn. Maar datbetekent dat wij de enigen zouden zijn met eenafwijkende mening. Hetgeen niet aannemlijkis.

Downloads

Download data is not yet available.

Downloads

Gepubliceerd

1987-01-01

Nummer

Sectie

Artikel

Citeerhulp

DODDEMA-WINSEMIUS, H., & HOFSTEE, W. (1987). Meningsverschillen en misverstanden. Pedagogische Studiën, 64(3). https://pedagogischestudien.nl/article/view/15575