Leergangevaluatie: de curvostrategie in de praktijk

Auteurs

  • J. TERWEL
  • W. SCHUIT
  • T. BEUMER

Samenvatting

1eergangevaliiatie slaat in de literatuur bekend als een moeilijke en tijdrovende aangelegenheid, ^an het nut hiervan wordt vaak getwijfeld. Hebben evaluatieexperts er al de grootstemoeite mee, nog moeilijker wordt het wanneerde evaluatie wordt uitgevoerd door schoolteamsbinnen dc conte.xt van bijvoorbeeld een scholengemeenschap. Deze 'tour deforce' is met behulpvan de curvostrategie uitgevoerd in 4 projecten.Het ging hierbij oni schoolteams die, met steunvan interiu' en/of externe begeleiders, zelf hunleergangen evalueerden.

Downloads

Download data is not yet available.

Downloads

Gepubliceerd

1983-01-01

Nummer

Sectie

Artikel

Citeerhulp

TERWEL, J., SCHUIT, W., & BEUMER, T. (1983). Leergangevaluatie: de curvostrategie in de praktijk. Pedagogische Studiën, 60(1). https://pedagogischestudien.nl/article/view/15841